News:

The Best Fishing Forum In The UK.
Do You Have What It Takes To Be A Member?

Main Menu
Please consider a donation to help with the running costs of this forum.

Wullie - a spanking story.

Started by piscatus absentis, October 05, 2009, 08:00:49 PM

Previous topic - Next topic

piscatus absentis

I arrived at the pub just as Big Teeny dropped Wullie off.  A big kiss, a cheery smile and a ?see you later sweetheart? and she was away burning rubber.

?She?s a happy big girl today?, I mentioned.

?Aye, she?s jist hud hur erse tanned ? fair sets hur up fur the day.  C?moan, let?s git in oot o? the cauld an? git sumthin? warm inside us.  Wull ye manage a hauf and a pint?.

Indeed I could manage a glass and pint that were soon sitting in front of me.

?Wullie, are you actually suggesting that you laid hands on your wife ? that sounds suicidal.?

?Nae sweat big man, she like tae hiv a guid erse warmin?.  Loves it in fact.  Really gits hur worked up ? jist like ony wummin.?

?Tell me more.  After you get some more beer in.?

?Well ye see maist wummin like tae be dominated.  They like a man that means whit he says an? diz whit he means.  Ah?ve nae doot that things wur different in your days but the modern man an? wummin huv a different kind o? relationship.  She might like tae think weers the troosers bit whaur sex is concerned yuv jist goat tae pit yur fit doon an? treat thum a bit rough noo and again.?

?If I tried anything like that I?d cooking for myself and facing the angry silence for a lifetime and most of the men I know would be the same.?

?That?s because yur an? auld fart an? livin? in the past.  It?s anither world noo an? yuv goat tae keep up wi? the times.  Spankin?s the big thing noo.  Ah?m tellin? ye they aw love it ? the rougher the better.?

?Anither thing is is that it?s an extra an? thur?s a special charge fur it.  If they waant me tae lay a haun oan thur erse or tie thum up it costs thum.  An? they?re mair than willin? tae pye fur it.  Dominate thum ? that?s the modern day wye.?

?Ye ken ah dae a loat o? business at the Parliament  in Embra. Ah walked inty wan office the ither day an? the furst thing she said wiz, ?oh Wullie, you?re going to tie me over that desk and ravish me.?  So she goat tied face doon ower the desk and ravished jist the wye she likes it.  Two hoors later she wiz staunin? in front a T.V crew wi? a big grin oan hur face.  Ba Face actually asked hur why she wiz sae happy bit she jist said she wiz hivvin? a guid day.  Aye, she?d hud a guid day alright an? if he hud seen hur ah wonder wht he wid huv thocht?.

?Then the next wan wiz dressed up like a wee skil lassie when ah went inty hur office.  ?Oh teacher,? she said, ?I?ve been a naughty girl and you?ll probably want to spank my bottom?.  She hud a thing cried a tawse, ah?ve never seen wan bit a suppose you?ll ken whit they ur.  So ah jist leathered hur erse till she wiz greetin?, gave hur a bit o? the big man, telt hur ah?d see hur next week and she wiz as happy as a wee pig in shit.?

?You?ve never mentioned this before Wullie.?

?Ach, these things come an? go.  Spankin?s the big thing wi? thum the noo an? it jist shows ye whit wummin ur like.  Tie thum up, leather thur erse an? they love ye fur it.?

?Mind you ah always make sure thur are nae marks left oan thum although Ah think some o? thum wid quite like it if ah did.  Git in there a dominate thum.  Pit a big grin oan thur faces.  You shid try it yursel ? they?re aw the same.?

Somehow I don?t think I?ll risk it ? no matter what Wullie says.

Go To Front Page