News:

The Best Fishing Forum In The UK.
Do You Have What It Takes To Be A Member?

Main Menu
Please consider a donation to help with the running costs of this forum.

A romance on opening day.

Started by piscatus absentis, February 14, 2010, 10:57:22 PM

Previous topic - Next topic

piscatus absentis

An Opening Day Romance.

Wullie rolled over and looked at the reflection of the clock in the mirrored ceiling.  Five o?clock on March 15th and no need to leave the emperor sized bed for another hour he thought.  Reaching out for Teeny he found her immediately wet, responsive and passionate.

At six he disentangled himself and, slapping, not unkindly, her generous and magnificent rear said, ?aff ye go an? fix ma breakfast while ah git a shower an? a shave, goat tae luk ma best fur the furst day o? the season?.

She sighed languorously, ?this is the first day you?ve had off for weeks William.  Why not stay with me and go fishing another day?  I?ve got something here that you might like?.

?Yuv goat mair than somethin? ah like bit openin? day is openin? day an? ah?ve nivver missed wan yit.  The boys wull be expectin? me.?

?Boys?, she snorted,  ?there?s not one of them under sixty and all of them together wouldn?t make half the man you are.  Cuddle in here and I?ll give you a day to remember?.

?Naw, naw, ma mind?s made up.  Noo be a guid wee lassie an? git aff doonstairs an? soart a breakfast tae suit a real fisherman?.  And he was out of bed and out of her despairing clutches.

When he came down to the dining room he found Teeny wearing only a tiny heart shaped apron that barely covered an important part of her interesting anatomy.

?Wull ye jist luk at that?, he exclaimed, ?that?s a sicht fur sair een.  Eggs, bacon, sausages, a fried tattie scone, fried tomato an?... aw naw, yuv forgoat the mushrooms again?.

?William, darling, please ? stay with me today.  We?ve got the house to ourselves.  Would you like to cover me with egg yolk and H.P. sauce and lick it off.  Then we can try to break the table legs?.

?Plenty o? time fur that anither day.  This is the wan day o? the year that ah luk forrit tae an? yur no gittin? roon me wi? sexy talk like that?.  And he put his finger under her apron, noticed her legs trembling and then withdrew them and sniffed.  ?Ah?m no gaun tae waash this haun aw day jist sos ah ken whit ah?m comin? hame tae efter.  Noo awa an? fix ma piece an? pit some coffee in ma flask.  Did ye git some fresh pies fur me??

?Oh William, what are you doing to me.  I?m desperate?.

?Aye well, you jist stey desperate tae ah come hame.  An? ah?ll pit ma tackle in the caur masel ? ah mind whit ye tried last year?.

She sighed again but complied.  ?Your a hard masterful man William.  Would you like some hard boiled eggs to go with the pies.  And I?ll make your favourite Frys cream chocolate and raisin sandwiches.   Ooh, the thought of what you could do with that chocolate is setting me off again?.

?Ah?ll set ye aff weel enough this efternin.  Yur a big doll?.

? Ooh William, I cant stand it.  Never mind fishing, satisfy my womanly needs?.

?Efter hen, efter.  Jist content yursel an? go shoappin? ur sumthin? like that?.

?Shopping.  It?s not shopping I want, it?s a real man like you that I need?.

I was sitting under the rear door of the car pulling my waders on when Wullie arrived with Teeny driving.

?Howzit hingin? big man??,  he called as he left the car, ? ony chance o? a fish or two the day??

?Well you never know?,  I replied.  ?Just hope for the best?.

Teeny disappeared in a spray of gravel that spattered of every car in the car park and her cries  of, ?don?t get drooned, don?t be late and don?t wash your hand?, were torn away by the driving wind and rain. .

?What?s up with her??, I asked.

?Aw, jist the usual wummin?s complaint.  They jist dinny unnerstaun the important things in life.  D?ye ye think wull git a rise oan later if this rain stoaps an? the wind draps?.

And he giggled at the thought of a rise later on.   

superscot

another classic   :lol: :lol: :lol:

Go To Front Page